bajsakuten

Idag åkte jag hem p.g.a bajsnödighet. True story. Jävligt pinsamt oxå. Men man kan lixom inte stå o jobba med en mage som låter som en motorbåt, särskilt om motorbåten står 20 centimeter ifrån kundens ansikte.

 Kan ej bajsa på offentliga toaletter, går bara inte, inte ens om jag försöker. Eller jo, en gång så bajsade jag på Örebros tågstation. Haha, på toaletten alltså, inte PÅ rälsen. Fast det vore ju en syn om något.

När stod o väntade på bussen i krillehôla så kollade jag lite sporadiskt ner på min fot, och en stor jävla skalbagge håller på att krypa ner i min (oknytna) sko!!! I ren panik karatesparkar jag av mig skon och börjar pipa "IHHHH IHHH, UHHHH".
Tre sekunder senare ser jag en geting som var minst lika stor som min hand. Lovar.  Jävlar vad stor den var. Hatar alla jävla muterade sommardjur!!!!!!!!!!!


Här har jag illustrerat hur en ganska så otrevlig geting ser ut.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Får många härliga skratt när jag läser din blogg, du beskriver olika situationer så härligt kram på dig

2010-08-30 @ 20:45:05
Postat av: elli

Ojoj! Jag har tänkt efterlysa dina lysande illustrationer eftersom jag giller döm. Och så får jag mig en geting liksom! Woho!1!

2010-09-02 @ 18:40:47
URL: http://www.elli.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0