fläskkjolen

Till allas stora lycka kände jag mig radikal och köpte en ny kjol. Alla ba "what?????? harru på räj nåt annat än svarte kjolen???" Jojo!

Den är skitfin. Jeansig o grejer, får höfter som skulle kunna göra vilken förstföderska som helst grön av avund. Dessutom så sa Sudden att jag fick en putröv i den. Då slog jag till!! den klämmer fram det bästa. Dock det värsta oxå. Kjoljäveln är snortajt. Så snortajt att fläsket hänger över!!! Inte ens mina bästa "suginmagen"-strumpbyxor hjälper. Jävla skitkjol. Fick gå med knappen uppknäppt hela dagen och skämmas.


håll in magen så jag kommer förbi o fram.


putröven!!!!!!!!!!!1




Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

WOW! Det var fanimig putröv det. Vackert!

2010-08-19 @ 08:23:31
URL: http://bloggande.ninaruthstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0