Frågestund v2.1



1. Kan sninglar överleva utan skal??

2. Det HÄR fick jag fan aldrig ett vettigt svar på. Kom igen nu!

3. Har du hört någon som sagt "jag ska rösta på SD för att dom har så vettiga ideér, förutom invandrarpolitiken då!"?

4. Har lederhosen något speciellt syfte?

5. Finns det något ord som man inte kan böja?

6. Vilken president var coolast?

7. Varför har karlar bröstvårtor?

8. Hur ofta bör man tvätta sina sängkläder?

9. Vad skulle jag göra ifall du nöp mig i röven?

10. Vilket pojkband är/var bäst?

Yes, there we häv it! Tänker självklart vägra blogga förräns jag fått in tillräckligt med svar. Den som har bäst/roligast svar bjur jag på en öl!!!

(P.S svar endast på bloggen!! ej fejjan!)




Kommentarer
Postat av: Hannah

1. Självklart. Det finns ju sniglar utan skal? Lodissniglar liksom.

2. Tror det har att göra med att när man pissar så viftar man ju rätt ordentligt med diverse känsdelar och det kan väcka anstöt... Hundar får ju pissa hur som helst.

3. JA! JAG HAR DET! Oki, inte formulerat exakt sådär, men ändå. Det gav mig kalla kårar

4. Att vara roliga och tyska. Kan användas i mindre ok sexuella sammanhang. Eller att ha på sig när man står på ett berg och tutar i näverlur.

5. Havre? En havre flera havre? Kanske. Om man nu skulle säga havre på annat sätt än just när man pratar om megamycke havre. Eller något. Har klurat på havre hela dagen... Hm.

6. John F. Kennedy för han hade sex med Marilyn Monroe. Eller Abraham Lincoln för han såg ju bara för rolig ut!

7. För att alla radikalfeminister ska ha något att peka på när någon klagar på att de ränner runt utan tröjor.

8. Var tredje vecka? Åtminstone ofare än att man hittar råttbon i dem.

9. Skriva ett blogginlägg om den där tuffa bruden som nöp dig i röven

10. Finns det bra pojkband? Trodde det var en myt.

2010-08-22 @ 20:43:48
URL: http://zebratankar.blogg.se/
Postat av: Kaka

1. Kan sninglar överleva utan skal??

-mördarsniglar ffs!!



2. Det HÄR fick jag fan aldrig ett vettigt svar på. Kom igen nu!

-tycker att du är lite äcklig om du kissar på dig..



3. Har du hört någon som sagt "jag ska rösta på SD för att dom har så vettiga ideér, förutom invandrarpolitiken då!"?

-Nej, brukar sluta lyssna efter "jag ska rösta på SD.."



4. Har lederhosen något speciellt syfte?

-Att folk inte ska visa röven?



5. Finns det något ord som man inte kan böja?

-Ägg



6. Vilken president var coolast?

-Obama, bro



7. Varför har karlar bröstvårtor?

-för att om det krisar sig så kan dom tydligen börja producera mjölk. har jag hört.



8. Hur ofta bör man tvätta sina sängkläder?

-varannan vecka ungefär, kanske oftare om man svettas mycket och/eller på sommaren



9. Vad skulle jag göra ifall du nöp mig i röven?

-säga "Men Ida då... fniss"



10. Vilket pojkband är/var bäst?

-backstreet boys

2010-08-22 @ 20:51:01
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: jen

7. för dom vill vara som kvinnor.

2010-08-22 @ 21:28:45
Postat av: Lisa

1 Sniglar lever utan skal, det är bara snäckor som har skal. Mohaha!



2 Man kissa på sig, men inte flit. (i Lisas universum)



3 Nej. Och om jag gört blir det smisk.



4 Det är sexuellt upphetsande?



5 Oh ja! Folk kan i regel inte böja dålig efter ordning. Och det är det första jag kom på. Finns fler.



6 Jag!



7 Vad ska man annars hålla i?



8 Inte så himla ofta. Månadsvis typ.



9 Nypa tillbaks, hoppas jag.



10 Hanson! Hahahahahaha! Eller Electric Banana Band.

2010-08-22 @ 21:40:25
URL: http://lisasfanclub.blogg.se/
Postat av: elli

Nu jävlar!



1. Kan sninglar överleva utan skal??

Japp! Eftersom sniglar inte har några skal. Sniglar med skal heter nämligen snäckor. Och om deras skal blir för litet så bygger de ett nytt.



2. Det HÄR fick jag fan aldrig ett vettigt svar på. Kom igen nu!

Det enda jag egentligen kommer fram till är att det inte är olagligt att kissa på sig.

Men Flashback säger:

kuken/muttan ute på vift = tummen ner

kuken/muttan inne = tummen upp

Flöde av vätska = spelar ej roll

Så man kan rent teoretiskt gå runt med en slang kopplad till sin penis innanför byxorna för att sedan urinera på valfri offentlig plats?



3. Har du hört någon som sagt "jag ska rösta på SD för att dom har så vettiga ideér, förutom invandrarpolitiken då!"?

Nej.



4. Har lederhosen något speciellt syfte?

Förutom att skilja tysktalande kulturområden från övriga områden så tror jag inte det.



5. Finns det något ord som man inte kan böja?

Massor på engelska. Beroende på vad du menar med böja.



6. Vilken president var coolast?

Boris Jeltsin



7. Varför har karlar bröstvårtor?

Flashback säger: För att bröstvårtorna utvecklas innan könsorganet på foster. Alla foster utvecklas alltså som tjejer under de sex första veckorna.



8. Hur ofta bör man tvätta sina sängkläder?

Det vill jag helst inte veta eftersom jag redan nu vet att jag gör det alldeles för sällan.



9. Vad skulle jag göra ifall du nöp mig i röven?

Klippa till mig. (Hahaha. Frisörskämt)



10. Vilket pojkband är/var bäst?

Dött lopp mellan Backstreet Boys och N'Sync

2010-08-24 @ 12:20:14
URL: http://www.elli.nu
Postat av: Anna Kaagaard Kristensen

1: Det finns sniglar utan skal, de där äckliga svarta som kryper på vägen när det regnar. Men om sniglarna som har skal kan leva utan dem vet jag inte (palla google, det borde vara fusk).



2: Bra fråga! Min brorsa har fått böter för offentlig urinering, utan att faktiskt ha pissat någonstans! (Polisman med mans-pms som hade en tråkig dag på jobbet, antagligen).



3: nej, det brukar mest vara lätt efterblivna rasister som röstar på SD.



4: Hmmm... låter som typ kuk på tyska, så man kanske kissar med den?



5: Det finns ord som man kan böja som förblir samma ord, typ "kritisk" är samma i positiv, komparativ och superlativ, man sätter mer eller mest framför istället för att böja.



6: Obama?



7: Jag tror att det är för att bröstvårtorna utvecklas hos fostret innan könet utvecklas.



8: Enligt mina regler? En gång i veckan.



9: Förhoppningsvis säga ifrån och kanske bjuda på en lavett. Man skall inte tjuvnypa folk i röven.



10: Backstreet boys :P (med betoning på VAR)



2010-08-24 @ 19:10:39
URL: http://annakaagaardkristensen.blogg.se/
Postat av: whatever

1. Ja, men det är inge kul att vara hemlös så de köper nytt på skalbolaget.



2. Synen av urin kanske anses stötande, så om allmänheten ser urin så är det olagligt.. ehh typ.



4. Lederhosen är specifikt framtagna för att ackompanjera tyrolerhatten och ge den där genuina "Alp-looken".



5. I, på, av, och och är ord som jag i alla fall inte böjer.



6. President Calvin Coolidge, av förklarliga skäl.



7. I början av fosterstadiet utvecklas båda könen lika tror jag.



8. Beror på hur mycket man lortar ner dem.



9. Antagligen skulle du ge mig en hurring eller bli alldeles förtjust beroende på hur desperat du är.



10. Backstreet boys.



2010-08-25 @ 14:21:24
Postat av: Anonym

Du kan inte böja order bord!

2010-08-30 @ 22:05:05
Postat av: Kirre

om jag inte minns fel så säger man igel till sniglar utan skal, men jag är inte säker

2010-09-03 @ 20:14:51
URL: http://Raaff.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0