frågorna!!

Hejhej!

Tack för alla svar. Orkar inte hålla upp bloggpausen längre, så jag har valt ut mina favoritsvar!!
(hehe, visst var det fiffigt med hemliga kommentarer??!!!)

1. Kan sninglar överleva utan skal??
Självklart. Det finns ju sniglar utan skal? Lodissniglar liksom. (hehehe!!! lodissniglar!! från Hannah)

2. Det HÄR fick jag fan aldrig ett vettigt svar på. Kom igen nu!
Det enda jag egentligen kommer fram till är att det inte är olagligt att kissa på sig.
Men Flashback säger:
kuken/muttan ute på vift = tummen ner
kuken/muttan inne = tummen upp
Flöde av vätska = spelar ej roll
Så man kan rent teoretiskt gå runt med en slang kopplad till sin penis innanför byxorna för att sedan urinera på valfri offentlig plats?
(Elli!)

3. Har du hört någon som sagt "jag ska rösta på SD för att dom har så vettiga ideér, förutom invandrarpolitiken då!"?
Nej, brukar sluta lyssna efter "jag ska rösta på SD.." (sudden!!)

4. Har lederhosen något speciellt syfte?
Lederhosen är specifikt framtagna för att ackompanjera tyrolerhatten och ge den där genuina "Alp-looken". (whatever)

5. Finns det något ord som man inte kan böja?
Havre? En havre flera havre? Kanske. Om man nu skulle säga havre på annat sätt än just när man pratar om megamycke havre. Eller något. Har klurat på havre hela dagen... Hm. (Hannah)

6. Vilken president var coolast?
 President Calvin Coolidge, av förklarliga skäl. (whatever)

7. Varför har karlar bröstvårtor?
Vad ska man annars hålla i? (Jaru, Lisa?)

8. Hur ofta bör man tvätta sina sängkläder?
varannan vecka ungefär, kanske oftare om man svettas mycket och/eller på sommaren. (sudden)

9. Vad skulle jag göra ifall du nöp mig i röven?
Klippa till mig. (Hahaha. Frisörskämt) (elli. HAHAHAHA!)

10. Vilket pojkband är/var bäst?
Backstreet boys :P (med betoning på VAR) (anna)



Och skulle ni få för er att nypa mig i röven så skulle jag antagligen;
1
, bli sur och planera någon slags hämnd. antagligen skulle jag smyga fram när du som minst anade det och sparka dig i röven för att sedan försvinna bort från brottsplatsen. Som batman!
2, Nypa tillbaka, fast skithårt.



Kommentarer
Postat av: Kaka

Som batman! Ja exakt! DU planerar naturligtvis ut en hämnd! Haha som han som sparkade dig i röven på Ankan ^^ Nu hämnades du visserligen på fel person, men ändå.. ^^

2010-08-25 @ 20:49:54
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: Magnus

Eftersom att jag är så seg så har jag inte svarat än, men nu har du ju fått svar på dom flesta ändå.

Jag tar dom jag kan/inte håller med dom svar du fått:

6: Kennedy, han låg ju med marilyn monroe.

7: Dom fyller nog mest upp tomrummet som skulle ha blivit annars.

8: Varannan vecka, om du inte sysslar med amatör porr, då bör det nog göras oftare.

9: örfil och/eller utskälning.

10: Take That, eller iaf några som visste när dom skulle sluta..

2010-08-25 @ 21:52:11
URL: http://magnusevangeliet.blogg.se/
Postat av: Sandiza Hotpants

Haha, tack för varningen, (om vi nu skulle råka på varann en strålande vacker dag) jag är en typisk rumpnypare. Faaast om du väljer straff två så är det ju nästan lugnt ^^

2010-08-25 @ 21:57:32
URL: http://brunettsandy.blogg.se/
Postat av: Palle

Nu ska jag vara tråkig & seriös på en av frågorna:

7. När fostret är litet är könet inte bestämt än & detta utvecklas ifall det ska bli en tjej, bestäms könet sen till kille så avstannar processen att skapa booooobies.

2010-08-26 @ 14:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0