mat + bio

Igår tog jag det bananas. Eller vad säger man, lugnt.
Började som vanligt med att städa här, såg förjävligt ut. Sen drog jag till stan och fikade med Hannill o Emmy. Och som vanligt glömde jag helt bort det där med mat. Blir så grinig på migsjälv som inte äter, det handlar inte om att jag försöker självsvälta mig, utan snarare om lathet.

Mat igår:
frukost (den missar jag dock aldrig), en macka, ett kokt ägg o litte flingor.
lunch: 1½ muffins, kaffe.
middag: en dretäcklig macka från hemköp. Loka.

WTF?? Så ser oftast min helgmat ut. Mackor, mackor, eventuellt ett ägg, och känner jag mig helt vild någon gång så slänger jag på litte nudlar eller pasta.

Måste fan börja laga mat på helgerna, eventuellt våldgästa folk så jag får i mig nåt iallafall.

Nåväl, efter fikat med brudzen gick jag o sudden på den där Leo-filmen, inception eller nåt. Var helt okej, litte förvirrande dock. Sen gick vi till The Leprechaun (sleten litten pub) o drack ett par öl. Sen åkte jag hem. Imponerande. Trots att sudden skulle ut och antagligen kunde övertalat mig, så är jag rätt tacksam över att hon inte gjorde det.

Roliga grejer:
 -Sudden och jag var nästintill identiskt klädda. Pinsamt.
-Hälsade på en bekants pojkvän som jobbade som bartender på Leprechaun.
"hej! dig känner jag igen!" sa jag o skrattade gött. Varav han tittade på mig o ba "JAHA?". Haha.
- Den där jävla toaletten på leprechaun. Vafan skaffar dom inte ett ordentligt lås för? Jag fick attack-kissa
i skräck varje gång jag gick in eftersom det kunde komma in någon närsomhelst. skitlås.


Kommentarer
Postat av: Kaka

haha skrattade mig igenom inlägget, tyst och med rinnande tårar! Haha! "jaha?" älskart!

2010-08-22 @ 13:00:02
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Hahahaha.

Ja du har verkligen humor.

Tummen upp!

2010-08-22 @ 18:24:25
URL: http://bloggande.ninaruthstrom.se
Postat av: Palle

Hahaha han sa det när han kom hem "jo just det ida & lina var där, lina sa typ: jag känner igen dig!.. liksom no shit Shirlock"

2010-08-23 @ 18:51:53
Postat av: apan

kaka: jaha???



Nina: tack! tror jag.



palle: haha, hälsa honom att jag sköjja. jävligt dåligt skämt men ändå. Kom inte på nåt bättre o säga. :/

2010-08-23 @ 21:35:00
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0