Dag 12 – I min handväska



Det här är väl töligt? Skittöligt (töligt=tråkigt) tillochmed. Men ok. Till skillnad från 80% av brudbefolkningen i vårat bananland så hatar jag o köpa väskor och skor.
Min väska är brun och praktisk. Förutom att helvetet fastnar i allt, men annars är den...praktisk och brun.

En annan grej jag hatar ännu mer är att RENSA. Hällde ut skiten på bordet, och här är alltså resultatet av apans väskinnehåll:

1 gammal snusdosa innehåll; begagnad snus (är jag känd nog att kränga den på ebay tro?)
1 clementin. FRUKT ÄR GODIS. synd att jag glömmer det.
2 fishermans friend i olika smaker. Knarkar den skiten, tuggar små bitar av dom och lägger tillbaka i påsen som jag sedan tar upp och tuggar på. Betyder det att jag är en hamster?
3 läppglans som jag tappat bort för att sedan hitta igen.
min lila penga-pung. trasig. alla pengarna ligger i botten av väskan istället. önskar mig en ny i julklapp.
1 karta tabletter. ifall jag skulle få akut diarré. Har aldrig hänt, men vem vet?
34 gamla snusar. Lite äckligt.
1 vante.
1 strumpa. Borde tvätta den.
5 milj. kvitton. Pengapungens fel.
1 tårgasspray.
2 järntabletter. Ifall jag skulle börja akutblöda.

Japp. Det var väl ungefär allt.




Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Hahaha va skönt att garva. Har inte varit mkt av den varan idag, men DU kan alltid få mig att garva. Gött!

2010-12-08 @ 22:04:34
URL: http://ninaruthstrom.se
Postat av: Kaka

haha så söt du är =)

2010-12-08 @ 22:16:56
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: apan

Nina: gött att man kan glädja nån iallafall! :D

2010-12-09 @ 06:54:15
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha allt är i sin ordning då :)

2010-12-09 @ 08:06:05
URL: http://erberthsdotter.blogg.se/
Postat av: Angelika

hehe.. tänk att vi tjejer ska ha allt i väskan... nu när jag jobbar på nöjes kallar alla mig för mamma, för att jag har all slags medicin och skit i väskan.. bandage, plåster, tabletter av alla de slag och massa annat, knivar, spray, läppglans (massa olika), hårnålar (även om jag inte använder dom själv), tejp, lim, snus (även om jag inte snusar), lampa, tändare, smink (olika sorter), nål och tråd och massa massa anat, min väska rotas igenom av massa av personalen av olika anledningar och väger nu ton... tror jag måste fylla på med mera grejer nu.. några som saknade några grejer... hehe... så visst är vi konstiga som går runt med så mycket.. kanske borde tömma dom oftare... fast jag är som du... hellre en smidig och praktisk väska en en snygg. kramizar

2010-12-10 @ 14:19:17
URL: http://maximusochanthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0