Hubba hubba!

Om man skriver "hubba hubba" så läser man automatiskt "hubba bubba". Det tyckte jag var kul.

Idag har jag jobbat. Det var 1½ vecka sedan sist. Har varit döv och förkyld, dövheten är nästintill borta likaså förkylningen. Dövheten berodde förresten på en vaxpropp. Moget. Jag trodde jag hade bihåleinflammation, eventuellt hjärnhinneinflammation och såg döden i vitögat. Vaxpropp lixom vafan, är jag 80 bast eller?

Smart som jag är gick jag ju även ut på krogen i lördags. Smart som jag är blev jag ju stenfull. Vafan lixom, är jag 15 bast eller? Gjorde lagom många dumma saker och såg även Pölsa. Men sköjj var det!!!

Nu har jag inte så många mer grejer o skriva. kjam

Kommentarer
Postat av: Karin

Haha din blogg är så jävla rolig! Och jag läste faktiskt Hubba Bubba först. Spännande!

2010-12-08 @ 20:10:30
URL: http://incredibleheebiejeebies.blogspot.com
Postat av: apan

tack karin!

2010-12-08 @ 21:12:28
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0