KGB!

OK, innan jag går o lägger mig måste jag bara säga att det har varit en riktigt jävla spontankväll alltså.

Hängde med KGB (=klubben för grisfötters bevarande), ett gäng glada grisföttersälskande gubbar och tanter som pratade om...eh, grisfötter, hur man åt grisfötter och hur man syltade in dom bäst. Jättekonstigt. Jätte jättekonstigt.

Funderade starkt på att dra upp G.R.I.S (grönsakernas rätt i samhället) och kontra med (klubb som jag, sudden och kristin startade i gymnasiet), men det kändes inte riktigt rätt i sammanhanget.
Jävligt konstigt var det iaf.

sen gick jag på en slags mellanfest och stannade kvar när alla gått. Gött o va halvnykter iallefall.

puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0