Åh! fredagsdisco!

Nerrå, inget fredagsdisco idag, men det är fredag iallafall! Fett med naaaaaaaaaaajzz (gangzta-style!).
Idag är det ju synth-klubb, men jag tror jag avböjer, det här är första gången på aslänge som jag faktiskt är ensam hemma, och det ska bli så jävla gött! Nästa vecka kommer pappas tjej hit och jag får snällt sova på en madrass i vardagsrummet hela veckan. Min rygg kommer att hata mig.

lördag (nästa vecka) flyttar jag ut! Skrev kontrakt igår!!!! Nu ska jag bara ringa o tjata på bovärden om tapetsering snarast. Gula tapeter är ju skitfult.

Titt vad fint jag har illustrerat lägenheten. Förstår att ni håller på att dö av nyfikenhet!!! 25.5 kvadrat i mitt hjärte.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0