knövvel o ragg.

Idag raggade en kund på mig!! Kan ni tänka er? Gud vad konstigt. Har aldrig varit med om något liknande. I och för sig så fattade jag inte att karln raggade på mig, utan det berättade chefen i efterhand medans hon höll på att skratta ihjäl sig.
Men när jag tänkte efter så var det nog så, han sålde in sigsjälv väldigt mycket och blev helt lyrisk över den fabulösa klippningen jag gjort.

Nåväl, knövler som fan med lägenheten o jobbet just nu. Eller ja, det har kört ihop sig, måste skriva kontrakt snarast, och det passar bäst på fredag, men jag får nog inte ta ledigt på fredag, och dom stänger för tidigt och...tja.. Får försöka fixa det imorrn då.
Dä ordner säj väl!

Nu kommer snart sudden o erik med fika. gött dä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0