ta det lugnt lilla gris!

Borde fan skaffa mig en karl så att jag har en anledning till att stanna hemma på helgerna.

Alltså, vafan, tequila!!! Farligt! Taxi = dyrt! helig baksmälla.

sudden: va? HUH?
apan: HUH? SARU?
sudden: Varrå? Heeeeh???
apan: huh?

bra kommunikation som vanligt alltså.

Drack massvis med öl igår. Dansade disco på Nöjesfabriken med småglinen, skällde ut vissa småglin som drog ner min öl och sprang iväg. Fy skäms!! Kände mig som tantpatrullen. hehe. Var även igenkänd i vissa kretsar, börjar bli kändis nurå.

Är även en utmärkt människokännare, det sa jag till flera stycken.

Hade två påsar med pengar oxå, som farbror joakim! Pengapåsar! HAHA, bartendrarna tyckte jag var skojj, jag med. hihi.


(P.S, fyller 25 imorrn, det börjar märkas..)

Kommentarer
Postat av: Angelika

Grattis från oss alla 4 här hemma... hoppas du får en underbar dag.

2010-02-22 @ 12:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0