Bajs-Jocke!!!

Giller verkligen Kents nya album (röd tror ja det heter?), skäms alltid som fan när jag säger att jag gillar Kent.

När jag var tonåring var det nämligen lite fult att gilla Kent, konstigt nog. På HUC (=hammarö utbildningscenter) ville ingen vara estet utan vi ville bara vara dretcoola kidz. Var inte dretcool heller, utan såg ut som en estet i manchesterbyxor o randiga tröjor. Fail lixom.

Skitsamma, den här låten är fett bra! Disco-Kent!

Men!!! Jocke Bergs röst förstör fan hela låten!! Tänk vad jävla bra låtjäveln hade varit utan hans suriga röst!
Helt instrumentalt. Åh!!

(Igår slog slog vi besöksrekord här, lovar att bju på en överraskning sen!)


Kommentarer
Postat av: Kajsa

jag är, som du vet, ett stenhårt fan och stolt burit mina kenttshirts från 12 års ålder och gör så ännu. och jocke förstör inte alls den här låten. det är ju en underlåt tack vare den fina blandningen av text och musik. så det så! :)

2010-01-08 @ 12:04:45
Postat av: apan

hehe! smaken är som baken! Annars är skivan fett bra! tycker det är den bästa dom gjort på länge!

2010-01-08 @ 12:32:07
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0