grejer o göre

Litte veckoplaner då. För att ni bryr er görmycket!!!

måndag: slöa. Gjorde lite räkwok, blev jävligt gött. tränade i en timme o höll på att svimma. (på riktigt!! HAHA, jag är så klen).

tisdag: ska o träffa jobbcoachen och arbetsförnedringen. *LÄNGTAR* haha, nerrå, han blir nog sur över grejer jag inte gjort, han sa att det skulle ta flera veckor att skriva ett bra CV, mitt tog 5 minuter. hehe.

onsdag: händerdägrejer!! ska först o klippa damian, sen ska jag på seminarium på folkhögskolan. Efter det ska jag väl förhoppningsvis fixa LISA i håret, efter det ska jag få massage av Peter + klippa Peter. PUH. Och jag o Peter ska prata lite om en jätterolig grej!! (Ej giftemål)

Och sen vettefan. Är sugen på att träffa emmy. Men dä spörs väl!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0