klager ej iallafall.

Klockan sju eller nåt ringde chefen och jag snorsov med ljudlöst på. Klockan åtta skickade hon ett sms. Jag snorsov. Halv nio vaknade jag. Hon undrade ifall jag ville jobba idag med. Vill ju faktiskt jätte-hjärna jobba men jag har ETT littet problem då. Ett littet problem jag aldrig klagar om. Är för van. Konstigt att man kan vänja sig vid smärta va?

Får då och då väldigt ont i handlederna, brukar pågå i en vecka och händer rätt sällan nuförtiden. Gammal krigsskada sen jag jobbade på mcdonald´s i tonåren. Väldigt opraktiskt om man är frisör eftersom jag är i behov av båda händerna.

Har lite ångest eftersom jag antar att dom antagligen får rätt stressigt idag. Baow. Men får väl hoppas på att det lugner ner sig till imorrn då jag ska jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0