ÖHHH, HALLÅ??

Hatar verkligen när brorsan gör såna små skitgrejer! Hatar att bo hemma!! Hatar´t!

Okej. Köpte nacho-chips med ostsmak som jag skulle ha till, ja, nacho rå, som jag tänkte äta imorrn. Brorsan ville ha såna där äcklige mjuke brön, utan smak, så han fick det.
Och så kommer ja hem!!!! Halv två på natta, och ungjäveln har ätit upp nästan ALLA mina chips!! Ligger en liten minihög på botten. Jamen schyrre att du sparar två chips till mig. Helt lugnt. Ja bara städar, lagar mat, plockar disk, lagar mat, plockar disk, dammsuger åt dig. För all del.

Haha, och som grädden på moset, jag o brorsan köpte snickerstårta idag! Jag tyckte jag var duktig för att jag varit nyttig o shitz i nån vecka eller två, gissa vad ungen mer sparat åt mig? en pyttepyttebit, ca två centimeter bred. Tack. Tack. Tack.
Hade inte gjort nåt om han åt upp skiten, men att spara en tvåcentimeter bred snickersbit gör mig fan vansinnig.

Blev så förbannad att jag skrev på en post it "GE FAN I!!!!" och klistrade på tårtan. bara för att.

ÅHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



(P.S, är inte full, bara allmänt förbannad. hittar du något ordentligt stavflel så kan jag eventuellt skylla på fylla imorrn, tror ickkke det, då jag känns havrerostade bönor i ugn med formsvälld kanin, supergott!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0