Rage against what.?

Jättejättehumor när jag får utbrott på natten! HAHA! Var faktiskt inte full igår! drack bara litte punkbärs och några flasköl.
ska nog köpa punkbärs ikväll med, gött idag!

Lyckades övertala migsjälv till att åka till sudden o följa med på Bunkern (studentställe). Det var jag, sudden, glenne o erik. Vi spelade "Scene it" och jag vann överlägset. Kommer leva på det här i nån vecka eller så. hehe.

Glenne förklarade även att han hade "fållat skiten ur gardinerna". HAHA. Det är fan karl det! Karlar ska kunna fålla gardiner och vara stolta över det, mer sånt!!!

Justdetja, glömde ge Glenne ett tips ang. badskum! Det bästa badskummet man kan använda och som är väldigt bra för PH-värdet är vanligt diskmedel! Typ Yes då, inte maskindisk. Jag använder det alltid, och det skummar nåt så förbannat!



Ikväll skall jag till Pjotor som har spelkväll, spela spelen, dricke lite punkbärs och sen ska jag o Hannill ut o härje litte. Blir bra det. Funderar på ifall jag ska raka benen eller inte. Jävla töligt, tror jag skiter i det, får ändå aldrig ligga.


Har ingen passande bild, så det får bli en idolbild av mitt o suddens band t-buss104 i Otakt.
Väldigt läckert kort. Tror vi var...17 kanske. 






Kommentarer
Postat av: kaka

Yes är ju jätteuttorkande för kroppen, de säger ju att man inte ska tvätta händerna i det, för det tar verkligen bort alla bakterier/bra fetter allt sånt. Du kan säkert få cancer också. Så bada för i helvette inte i det!!

2010-01-16 @ 11:58:27
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: Glenne

Oj nu var jag i fokus känner jag, får väl kommentera! :D Spelar det någon roll om man använder gul eller grön yes? Man kanske skulle ta en walk on the wild side och prova båda samtidigt.



Sedan kanske det är jag som är väldigt gammal och glömsk men när du ändå tar upp det vem var det som förlorade sista omgången av scene it igår?

2010-01-16 @ 12:07:48
Postat av: apan

Nja, jag håller inte med. Jag tror nog snarare det handlar om MÄNGDEN i vatten, om man badar i ett badkar som innehåller...tja, 24L vatten och har i samma mängd diskmedel som man använder när man diskar blir lösningen mycket större och då tror jag inte att det är någon fara,kanske om man har superkänslig hud, men inte annars. man behöver ju ytterst lite diskmedel för att det ska bli asmycket skum! Vill man vara på den säkra sidan kan man ju alltid köpa ett diskmedel som är skonsamt mot huden! Eller så köper man helt enkelt ett vanligt jävla badskum. Men jag tycker det funkar bra! Fast om man badar varje dag kan det nog påverka.

2010-01-16 @ 12:14:38
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/
Postat av: apan

Glenne: Ta inte den gula, för den innehåller citron och den är mindre skonsam!



nej det där har du nog drömt. Jävla skitspel. :P

2010-01-16 @ 12:16:05
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0