Senilo ventrilo.

Minns fan inte ens att jag bloggade imorse? Men det gjorde jag tydligen. Hade jag haft någon livskraft kvar så hade jag skrivit ett skitsmart inlägg om hur Jennifer Lopez förorenar miljön, men det orkar jag tydligen inte nu.
Var rätt jobbigt på jobbet idag. Har mått illa, varit lite febrig och ont i halsen. MEN jag har fan inte klagat. Det är fan imponerande.
Fick reda på att en tjej sa upp sig i fredags med omedelbar verkan, så nu hoppas jag att jag typ blir erbjuden jobbet. Vore awesome!
Håll ere tummer för mäj.
DAGENS BILD:
googlade på "pooping pear" och hittade den här. Inget bajsande päron, men en bajsande tomte. hehe!!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag håller tummarna för dig!!

2010-01-26 @ 20:21:50
Postat av: Ricko

Tummar hålls även i Norrbotten!

2010-01-27 @ 18:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0