du kan va president!!!

Snöar in på olika grejer ibland. Under nån månads tid var det ju vattendjur. Haj, flodhäst och sen blev jag helt besatt av spjutrockor.

Och igår hittade jag mitt senaste wikipediaprojekt. Amerikanska presidenter. Började med att jag av okänd anledning blev vrålintresserad av watergateskandalen, sen övergick det till Nixon och nu senast har jag snortat fakta om Washington. Kommer väl sluta med att jag går på tyngre grejer tillslut, ligger o inhalerar litte Clinton i någon Bush(e).


Underlig bild på Barack, han verkar vara en skämtsam litten prick den där Obama.

Kommentarer
Postat av: Anna Kaagaard Kristensen

Jag brukar också snöa in mig på saker, sist var det näbbdjur, innan dess var det hur man skriver en bok :P

2010-07-07 @ 12:02:30
URL: http://annakaagaardkristensen.blogg.se/
Postat av: apan

anna: haha, ja det är svårt att låta bli!

2010-07-08 @ 15:03:39
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0