en sista kväll.

- Ska vi göra det en sista gång? Sa sudden och spände ögonen i mig.
- Ja. Let´s do it! En sista gång. Svarade jag med hoppet inpräntat i hjärtat.

Som två saltade soldater ifrån Ullared bet vi ihop, fattade varandras händer och äntrade dörren till krogarnas krog.
Skulle vi komma levande ifrån det? Och inte minst - skulle vi komma undan med det?
Ingen visste, men ack så vi hoppades.

När vi klev in i lokalen möttes vi av en testosteronhalt så hög att jag började gråta lite. var det såhär det var? Hade glömt bort hur det var, vilka människorna var, hur man betedde sig.
18-åringarnas häckningsställe. Japp.

Ni läste rätt. Jag o sudden gick på ett artonårsplace igår. 18-åringar only. Löften om billig öl och slampiga brudar lockade väl litte. Ölen var halvbillig men brudarna! Jisses, låter ni era ungar gå klädda sådär? Jag såg fan ut som en norsk nunna i jämförelse.

Vi försökte komma undan som 20-21 hela kvällen, om det funkade? Jorrå. En litten sammetslen tonårsmartyr till nördpöjk friade till sudden hela kvällen. Han sjöng schlager, dansade lite, ja ni vet, det vanliga. Han blev väl lite besviken när han hörde att sudden inte var singel men stannade kvar ändå.

Jag satt mest och suckade och tyckte dom var söta. Ongera. Jisses. Men sköjj vare, indeeed!


haha, sudden gjorde en "emmy" sa hon.


one moore try. jag blev bara halv. :(((((((((

Kommentarer
Postat av: Sara Hell

var det arena???

2010-07-08 @ 20:58:15
Postat av: apan

nope! arena is long gone! det var på ankan!

2010-07-08 @ 21:07:30
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/
Postat av: Kirre

tycker ni att ankan är ett 18-årsställe?

2010-07-08 @ 22:07:43
URL: http://raaff.blogg.se/
Postat av: apan

kirre: tycker o tycker, det är väl 20 vanligtvis på ankan? I onsdags var det 18-årsgräns. o det märktes kan ja lova!!

2010-07-08 @ 22:34:02
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/
Postat av: Sandiza Hotpants

Haha, åååh, jag o mitt tjejgäng har en peddotävling i sommar. Den som hånglar med en pojkvasker där åldersskillnaden är störst vinner.

Dock vet vi redan att Mari kommer outclass us all, 30 år som hon är har hon hånglat med en 19åring.

Hennes syrra, 24 bast, råkade av misstag hångla med en 17åring, så hon verkar komma på andra plats.



Nu slåss vi andra om tredjeplatsen. Jag och Ramona leder med ynka 2års skillnad, lite lame, men förhoppningsvis ska jag lyckas fixa en ja, kanske en med 5års åldersskillnad iallafall.

2010-07-20 @ 22:44:53
URL: http://brunettsandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0