operation: kill.

Japps. Då har jag o sudden frotterat oss i gräddan på vårdcentralen i ungefär 1½ timme. Jättekul. Lyckades även träffa på asmånga kändisar. Skumt, vad gör alla på vårdcentralen i kronoparken lixåm?

Ja, doktorn sa iallafall att jag skulle äta mer frukt. För mitt rövproblem??? Och sen så sa han att jag skulle skickas till kirurgen och göra en "stor operation". Blev svettig och dretnervig. Operation?????!!!! Helvete.

"sjukskriven från jobbet p.g.a rövoperation".

Jaha...

to be continued......................

Kommentarer
Postat av: Sara Hell

ojoj - läskigt, men då slipper du kanske rövont sen iaf :)

2010-07-21 @ 21:45:53
Postat av: emmy

stackars lille :(

2010-07-21 @ 22:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0