Röv-partiet.

Som jag har nämnt tidigare så lyckas jag alltid dra på mig diverse exotiska sjukdomar. Förkylning - näh. Magsjuka - näh. Däremot salmonella - jah. Cysta i rövpartiet - jah. Underligt blåmärke som aldrig försvinner - jah.

Ofcårse lixom. Inatt vaknade jag av att jag hade dretont i cystan vid svanskotan, smärtade som fan gjorde det. Kunde fan inte ligga på rygg alls, enda sättet att få mig en hyfsad sömn var ifall jag låg blick stilla på magen. Obekvämt i helvetet.

Och så fick jag ju feber. Feber utan några andra symton (förutom att det gjorde ont då) är ganska oroväckande, eftersom det tyder på infektion. Ringde rådgivningen imorse, sjukanmälde mig, och ringde doktorn. Så nu ska jag till doktorn klockan tre. Får se vad dom gör för spännande grejer.

spörzzzz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0