svullen

Blir svullen i magen på jobbet. Alla var svullna och höll med. sudden säger att jag skulle spara 240 kronor om jag använder mig utav autogiro.

Skulle köpa en sån där jävla kinder-kaka. Ni vet, den med fluffig dret i. Fanns inte. Blev så jävla sur att jag köpte en glass istället. :(((


jag o sudden var ute o rejdade i lördags. Vad mogen jag ser ut på bilden va?

Köpte ett lakan idag. I satin, eller siden, minns ej. Men det kostade bara 69 kronor eftersom det var hål i. Hehe. Sen blev jag helt till mig och köpte en tablett. Grön med äpplen på. Efter det så gick jag tillbaka och köpte en tvålhållare eftersom min nuvarande har börjat rosta. Den var i rostfritt stål egentligen, men den funkar inte, så jag luktar kloak varje gång jag varit på toa. :((


två sälar!


(P.S, sparkade en kille i röven på krogen i lördags, trodde han hade sparkat mig, dock så var det fel kille, och rövkillen blev skitsur. hehe!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0