vacker utan klacker

Var ute o härjade igår. Oxå. Har varit ett jävla härjande på min semester som har gjort mig fattigare än Magnus Hedman. Helvetes ångestladd lixom!!!!!!!!!!!!! Så nu hoppas jag att ni kommer o klipper er innan jag klipper till er (hehe?).

Blev nyktert igår. Ej självvalt. Men det var ju så jävla varmt att det var omöjligt att bli ens lite smålullig. Men det gick ju rätt bra ändå, trots att jag var varm, grinig och trött ungefär 60% procent av tiden. Hannill fyllde ju år!
  Är man nykter brukar det funka ungefär halva kvällen tills alla blir drängfulla, då hatar jag alla.

 Jävla dretbrudar med sina drethöga skor. Jävla dretbrats som bara kan ett dansmoves. Jävla sura bartenders. Jävla idiotfolk som spiller öl på mig. Jävla skitskor.

Ja, ungefär så låter det. Och så känner jag mig alltid ful och oälskad. Särskilt när man står på toan och gaselliknande varelser som är ungefär fem meter längre än undertecknad står o pluter med läppera. Jävla snygga osvettiga brudar som ser bra ut i alla väder. hatar dom!!

Nu ska jag ut o svettas. Puss.


Kommentarer
Postat av: kaka

Ja ä int' bitter :)

2010-07-04 @ 16:19:52
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: apan

hehe!!!

2010-07-04 @ 16:40:53
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/
Postat av: emmy

VI SKULLE HA GÅTT OCH SLÄNGT OSS I ÄLVEN ISTÄLLET! (jag badade förresten igår trots allt.. hihi)

2010-07-04 @ 16:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0