yo mottafuckaz!

Igår var jag o Hannill ute o slirade med peter siepen och fredrikofilip. Jävligt kul hade vi! Vet inte om Peter sipen eller FoF hade det, men dom såg rätt glada ut. Filip såg dretfull ut och dansade som djävulen själv.

Köpte en mojito, blev så förvånad att jag gav 20 spänn i dricks. Mojiton smakade... gräs eller nåt. Inge mer mojitos för mig, gillar bloody mary mer. *tant*

Fick nattsällskap oxå! UH VA MYSIT. Nej men det var hannill (mysit ändå!!!), vi insåg att det inte gick nåra bussar, så vi gick i hundra mil. Jävlar vad jag gnällde. Så vi tog genvägar i terränger. Var hemma lagom till fyra.


gjorde slingor i hövvet på hannill oxå, blev dretfint.


fick inte festa med affe eller maja. :((((



smickrande att ta kort på sigsjälv underifrån.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0