allergi o grejer

Glömmer bort det varje år. Allergin. Tjohej! Brukar bli vrålsjuk denna vecka - varje år. Har även på känn att jag kommer få något slags problem med magen oxå, förstoppning eller nåt, kommer inte bli förvånad, lovar!

Igår stod jag på alla fyra och skrubbade golvet med en diskborste. Önskar att jag hade haft ett huckle på mig oxå, men så var inte fallet. Men jävlar vad rent det blev! "köket" ser nästan nytt ut ju. Dessutom passade jag på att tvätta precis allt utav tygmaterial, så nu är det ett rent helvete här. (hehe!!)

Whadan detta undrar ni? Jo det kommer nämligen besök utav manligt kön som ska inta min lägenhet tis-fredag, ända från norrland tillochmed! Kommer bli spännande iomed att jag jobbar (därav trolig förstoppning).
Men det ska bli skojj, trots mitt sinnesförvirrade tillstånd efter jobbet.


//Pez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0