hänt i veckan:

Okej, minns ej vad som hänt i veckan, bara vad som hänt idag. Guldfisk.

- vaknade av att jag vrålskrattade.
- frulle??
- klippt massa studenter. Jävla ungdomar och deras positiva livsskådning. Hippies är vad dom är!!
- fisit med foppaskorna och skämts. "hehehe, det är mina SKOR som låter. hehehe"
- fått ont i hövvet.
- pratat svengelska. typ "should I...öhh... tunna ut det litte mer här or?"
- gått en pyttelitten sväng med sudden.
- nån student som kallade mig "sweetie" när jag gick hem. Könstigt, ser inte speciellt "sweet" ut när jag kommer från jobbet. Ballongmage och tvärblank typ.
- duschat
- ätit nåt med vitlök i. Vad? vet ej.

Nu ska jag inta sängen likt sverige överraskade norge en gång i tiden.




Kommentarer
Postat av: Magnus

Om du inte döper din debutroman till "Ballongmage och tvärblank", då jävlar...

2010-06-11 @ 20:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0