Mörrn!

Hello hello.

Vaknade nyss, sov som en säl hela natten. Jävligt gött. Igår var det tydligen fest o grejer, men jag pallar inte fest på fredagar, Är mer eller mindre hjärndöd då. Tappar ord, blandar ihop bokstäver, och vet inte vad jag säger ungefär 70% av tiden. Brukar kunna hålla mig vaken till elva ungefär, sen är det kört.
Så jag bjöd in Hannillnachos istället. Jävlar vad kletigt o gött det är med nachos rå!

vi bara satt o hängde, drack nachos och åt kaffe o glass till efterätt, såg litte på när victoria o danne såg på en skitnödig konsert med massa b-artister. Så jävla gött o bara va. Hänga. Umgås.

Ja, det var bara det jag ville säga. Blir lugna bananer idag oxå.

Kjam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0