saru?????

Hatar tonårstjejer. Småglinen alltså, dom äldre tonåringarna älskar jag, får alltid moderskänslor för dom av någon skum anledning. Berättar historier om hur det var "på den gamla goda tiden - när jag gick på gymnasiet så..."
Jättekonstigt.

Men småglinen. Trettonåringarna. Helt jävla apatiska, omöjliga att ha o göra med alltså. Klippte en unge för ett tag sen som ba " VA???" efter allt jag sa, helt tomma ögon, och var helt tagen av sin egen spegelbild. Blev ju förbannad tillslut, sa allt skithögt, halvksrek nästan. Och så sa hon "ahhh..." efter allt jag sa.
 Går aldrig riktigt att fatta hur dom vill ha frillan heller eftersom dom bara petar i hövvet, pekar på en toss hår och säger nåt i stil med "här vill jag ha kortare..., o här vill ja ha längre". ÖH???
Brukar bestämma åt dom tillslut, lägga orden i munnen och klippa det som behövs. Då blir nog mamma nöjd tänker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0