tant grön, tant gul, tantsnusk

Igår var dom förlovade och Linaäventyr. Var helt exalterad över att få komma ut så jag pratade oavbrutet i två timmar tror jag. Gick faktiskt förvånadsvärt bra med tanke på min allergi också.

Först åkte vi till Kvantum och handlade bagge och klet, sen drog vi till Ikea, köpte lite handdukar o tavelkrokar. Lyckades även tjata till mig en korv. Den var god.

Efter det drog vi till Skjutberget och åt picknicken, jag o sudden passade även på att flukta på smöpöjker. "höhö, titt va di springer, pöjker, höhö..."

Dagen slutade med ett par kalla hos sudden, och emmy kom oxå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Molemole! ahuve!


Pöjker! höhöhöh!!


sudden försökte imponera med blommer.


själv var jag pilsk o blind.


haha, emmy

Kommentarer
Postat av: C

Geck int å kommenter på förrä inlägg se jä gär de her. "Ingen vill veta var du köpt din tröja" med Raymond & Maria har du glömt på din lista... Den, DEN är... dryg. ;)

2010-06-30 @ 16:00:01
Postat av: emmy

haha emmy THE BRAIN!

2010-06-30 @ 18:21:33
Postat av: apan

c: ja! jag vet! satt o funderade på den med, men den fick inte plats. eftersom jag bara hade...fem videos o välja på.

2010-07-04 @ 14:48:37
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0