bad monkey, BAAAD MONKEY!

Har varit vrålkass på att blogga. Sorry, men varken lusten eller orken har infunnit sig. Har varit en vecka utan dess like, all work work, no rest, osv.

Igår sög jag i mig två öl och somnade halv elva, sov som en spädgris på benzo.
 Har även funnit ett omänskligt intresse för brun-utan-sol. Ser numera ut som en ko med omvänd vitiligo.

I torsdags var det en tjej som extrajobbade en sväng hos oss, och vi hade tydligen gått på samma gymnasium o grejer, hon kände igen mig, men mitt minne är som en guldapa och jag minns i vanlig ordning knappt vad jag heter.

I skrivande stund håller apan på att städa. Börjar se lyxigt ut här i casa del Monkey (måste sluta skriva i tredje person oxå, börjar bli som anna anka).

Nu skall apan..öh, jag fortsätta cleana. kjamiz. 


Kommentarer
Postat av: kaka

nejnej, det är inte anna anka som pratar i tredje person, det är Päivi hacker, det pratade vi ju om häromdan ^^



sen har jag bara en sak att säga: BEEEENZOOOO!

2010-05-22 @ 11:48:46
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: apan

jo anna anka oxå! haru inte sett på anna anka söker asisstent? Hela tiden ba"anna anka vill.."

2010-05-23 @ 12:54:31
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0