monday, sweeet monday!

När jag hörde väckarklockan ringa imorse trodde jag att jag var död. Eller åtminstone helkroppsförlamad. var extremt nära på att sjukanmäla mig för extrem trötthet men lät bli. Brukar ha regeln att "grinar jag inte när jag vaknar kan jag gå till jobbet."

Sjukanmälde mig för det när jag jobbade i Vässan ett par gånger, jag var så trött att jag grinade mig redlös. Gick till jobbet nån gång ändå, grinade hela vägen till jobbet. I´m a big baby.

Är sjukt förbannad på mig eftersom jag inte lyssnar på kroppen, trots flera utskällningar och varningar. Skulle ju stannat hemma i lördags, men icke. Får väl skylla migsjälv, dumme fan.

Nåväl, gick relativt bra ändå idag, har dock en tvätthög som är lika stor som rövjökhalleju (eller va hetter det där berget i island??), men mina ögon är röda som lasrar, så det är bäst att låta bli tvätten.

Bra grej; fick trådlöst internet av Markus igår!! Fattade inget, men han kopplade in en litten mojäng som står nånstans o blinkar. Fattar inget av dagens teknik.
 vad är "appar" förresten?? Folk pratar om dom här apparna hela tiden? Facebook-app, bajs-app, HUH???



försökte ta kort på mina röda ögon, men så jävla röda ser dom ju inte ut o vara... men kolla ringera under öga rå??? säger väl nåt.


Kommentarer
Postat av: Sara Hell

rövjökhalleju - hahahaha underbart! nu kan jag inte komma på vad vulkanen heter heller :D

2010-05-24 @ 21:18:14
Postat av: apan

haha, svårt namn, tänkte skriva nåt betydligt snuskigare först. haha

2010-05-25 @ 07:48:27
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0