a good day for dying

Åkte hem förut. Är väl inte direkt folkkär och trevlig idag, om vi uttrycker det så. Plus att jag har feber typ överallt.

Well, när jag satt och huttrade vid busshållsplatsen kom busschaffisen fram och började töla (=prata) med mig. Herregud, har jag blivit någon slags lokalkändis i krillehöla eller? Minns inte att jag någonsin pratat med göbben förut?
bussgubbe: jaha, inge jobb idag eller?
apan: eh...näe...
bussgubbe: nehepp, har hon flyttat till spanien än, hon den där tjejen (tjej på jobbet alltså)
apan: hehe...jo..


alla känner apan, men apan har gått vilse. :(



Nu ska jag sova bort resterande dag. :((
puss

Kommentarer
Postat av: Sara Hell

Män guuuuu vad söt du är! Hur kan du karlkrångel, rolig är du ju också :)

2010-11-04 @ 16:28:43
Postat av: apan

naaw! Va söt du är, tack! rolig som ett särskolebarn. ;)

2010-11-04 @ 17:47:38
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Söt du är.

Krya på dej.

2010-11-04 @ 22:01:54
URL: http://ninaruthstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0