checkkkk

Mår sällan bättre idag. Alltså, jag mår bättre, men har fortfarande en pissmensvärk som gör att jag utan tvekan skulle kunna sparka bort småhundar som är i vägen. Febern är borta iallafall! Heil heil!

Nåväl, har massa grejer på kartan idag;

  • Åka till stan och köpa dööööläcker skjorta. Sudden tröstade med att den kanske är slut.  ska väl kolla efter ett par pjucks oxå eftersom alla skor jag äger läcker in.
  • Åka till körrgårn och hedra samtliga döda + min farmor o farfar. Dom dog när jag var 13-14 år, och det sista jag minns av farfar var att han sa att han gillade min latexrock. Kyrkogårdar är fina.
  • Träffa någon en kort sväng, ska bli kul. :)
  • Jäkta hem och dra på spackel + kläder som passar min anti-gravida 5-månaders mage. (ser ut så iallafall!)
  • Köpa en trisslott.
  • förgalleja med fint folk + kroghärj.

Känns som det kommer o bli en najz dag. Lovar o ta kort på döläckre skjortan, ifall den finns kvar, men hoppet är det sista som dör har jag hört.

Kommentarer
Postat av: Irma Rizzla Britta

Vi ska hålla oss på avstånd, men ha en trevlig helg

2010-11-06 @ 11:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0