Dag 01 – Presentera mig själv

WHO IS MONKEY????!!!!

Hatar o skriva såna här presentationer av den enkla anledningen - jag har inte en jävla aning om vem jag är.
På riktigt. Läser in andras åsikter så mycket att jag knappt minns mina egna. Eller? Jag minns inte det heller. Är väl så snorig att hjärnan går på tomgång.

Och så känns det ju som att skriva ett CV, där man ska vara så bra på allt. Vad definierar mig som person? Vad gör jag till jag? Samma sak när folk frågar om musiksmak, du ska helst lyssna på allt inom en genre, för då är det lättare att bli placerad på en gång. Ok, hon är hårdrockare, Ok, han gillar synth för han har snebena, osv.

Eller hobbys. Har folk verkligen hobbys? Vad är en hobby? Jag har fan ingen hobby. En gång gick jag på gym för att kunna svara på;
"vad gör du på fritiden då??"
"näääeeee, gymmar litte rå..."


Okey, men nu lovade jag ju att försöka iallafall.

Hej. Jag heter Lina, jag är 25 år, bor för tillfället ihop med min bästa kompis sudden i Karlstad. (Kronoparken crew, gangsta gangsta!!).

Ja vafan ska jag säga mer. Som person är jag nog ganska trevlig, dock aningen misstänksam. Tycker inte om att titta människor jag inte känner i ögonen. Skitskumt.
Klantig, har en ganska bisarr humor (och med bisarr menar jag att det inte är alltid folk fattar att jag skämtar). Är ganska rastlös av mig. Samtidigt som jag är lat. Dålig kombination, lat och rastlös. Det är väl därför jag sällan avslutar grejer som jag väl börjar med.

Är väl ganska svart och vit (eller blek). Oftast är jag glad, men blir jag förbannad blir jag jävligt förbannad. Dock så är jag extremt nöjd med att jag inte alls är långsint. Tråkigt att vara sur.
Jag är singel och har varit det sedan medeltiden, är väl dålig på förhållanden, vet aldrig riktigt hur jag ska bete mig.
Gillar även youtube-katter och snus.

Typ. amenjavenne!!!!








Kommentarer
Postat av: elli

Det jobbigaste är när man tror att man vet vem man är men det visar sig att alla andra tycker annorlunda.

2010-11-27 @ 16:13:45
URL: http://www.elli.nu
Postat av: apan

haha, ja fan va jobbigt!!

2010-11-28 @ 09:59:34
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0