Dag 04 – Vad bjuder jag på för mat?

Åh, det här är skittråkigt att skriva om. Tror ni att ni får några middagsbjudningar av mig på posten eller? Tror ni att jag är 45 bast eller?

Kommer ni till mig och förväntar er mat får ni;

1, ett kok stryk.
2, tacos.
3, eventuellt chips.
4, en 3,5:a

Jag menar inte att jag är dålig på att laga mat, tvärtom, det är rätt kul ibland. Är en sån där jobbig människa som älskar husmanskost, potatismos, fisk osv. Däremot gör jag inte middagsbjudningar, äger inte ens en ugn (i min lille lägenhet, i suddens lägenhet finns däremot ugn!!)

Och finns det ugn gör jag ungefär 50% av allt i UGN. Allt blir gott i ugn. GRATÄNGER FFS!!

Äter allt. Nästan, tomater (ostekt paprika) och russin går inte ner. Men annars är jag inte så kräsen. Mycket praktiskt. Favoriträtt; broccoligratäng och palt med fläsk (blodpalt!!!!!brödpalt!! allt annat är fejk)

Känner ni er helt lyriska av tanken på broccoligratäng nu? Då rekommenderar jag apans egna broccoligratäng för alla åldrar;
KLICKA HÄR!



coq au vin med knarkarna anders o håkan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0