feber de luxe

Lovade ju att jag skulle bli frisk idag. Det blev jag inte. Blev snarare sämre. Har haft riktig feberfrossa inatt, plus att förkylningen har utvecklat sig ännu mer. KUL!!!!!!!!!!!!!!!! Mår som en packad prinskorv.

Hade dock två spännande feberdrömmar inatt:

1. en liten elefant med vingar flaxade runt i rummet inatt. Skitliten och asjobbig, lät som en mygga.
2. Drömde att meterlånga bajskorvar jagade mig.

Åh ja orkar inte. Vill vara frisk. Har inte tid o vara sjuk. :(
går o lägger mig igen.





Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

HAHAHA du ÄR verkligen sjuk! ;-)

2010-11-25 @ 10:07:08
URL: http://ninaruthstrom.se
Postat av: apan

haha, ja.... :((((

2010-11-25 @ 11:30:42
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/
Postat av: Åsa

Krya på dig, behöver du nåt från Apotek eller så är det bara att höra av sig.

2010-11-25 @ 13:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0