ojrå!!

Har inte skrivit nåt idag här. crazy.

Men hej! lever o njurar iallafall.

Snodde en lista!!!!! Giller listor.


4 TV-program jag ser:

1. How I met your mother
2. Hung
3. Desperate housewives
4. Futurama


4 saker jag gjort idag:
1. städat i fem timmar. (fast jag gjorde en miljon grejer emellan dock.)
2. druckit två koppar med kaffe.
3. Hittat ett nytt "bubble spel", "bubble speed".
4. Lagat mat. Bara mogna grejer då. Önskar jag kunde skriva "svepte en flaska rödvin" oxå. :(


4 saker jag längtar efter:
1. Bättre kollektivtrafik. Små snabba flygplan.
2. En drethög lön.
3. Alternativt en dretrik karl.
4. Kapitalismens fall.


4 saker på önskelistan:
1. En ritplatta. wacom eller nåt.
2. en lyxig central lägenhet utan hyra.
3. en fin tavla. eller grejer så att jag kan måla en fin tavla.
4. en tam giraff.



Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Nu minns jag att den där listan skulle ju jag skriva.



Ja gilla oxå lista

2010-11-15 @ 16:42:51
URL: http://ninaruthstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0