restless legz

Är så rastlös. Sitter o sjunger för sudden och trummar i bordet. Tror hon hatar mig lite.

Glor på Elsa billgrens blogg och hatar henne litte för att kvinnan alltid ser så jävla glammig ut. Hon är säkert skitsnygg på morgonen oxå, går runt i någon fladdrig morgonrock med lösögonfransar och tofsar på tofflorna samtidigt som hon serverar kaffe till sin man i någon pinup-pose.
Bah.

Själv har jag knappt orkat sminkat mig (brist på smink oxå, iofs) under hela veckan. Blev helt lyrisk häromdagen när jag faktiskt fick på mig mascara "jävlar, så ful är jag ju inte". Konstigt att man tycker att man inte "ser ut som sigsjälv" när man är osminkad, det är ju då man faktiskt ser ut som man gör - egentligen.
Tur att det finns smink. Hade sett förjävligt jämnt annars.

Har skrivit typ fem blogginlägg som jag inte postat pga rastlöshet. Blir bara bajs av allt jag skriver. drömde tillochmed att en kompis sa att hon "inte pallade" läsa min blogg längre eftersom jag var så tölig.

Ikväll ska jag till Markus och kolla in hans crib, sen blire väl krogen, som vanligt.

kjam


Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Ja ELsa ho kan ho.

Men du är inte så tokig du heller :-D

2010-11-21 @ 15:48:51
URL: http://ninaruthstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0