status check;

Spädbarnsstatus.

1. sovit halva dagen. Har ingen koll alls på hur länge det var.

2. gråtit lite. (stackars miiiig, buäääähhhh!!)

3. försökte mig på något slags hemexperiment, koksaltlösning. Försökte andas in det, men insåg att det mesta hamnade i ansiktet. Jävlar vad det sticks. Hur fan ska det hamna i näsan?? Hur ska jag få in det i näsan? Gurgla upp det? då kommer jag ju svälja skiten.åhååå

4. åt en apelsin i ren desperation. bli frisk nu förihelvetee. ska kränga litte vitlök sen oxå.


och sudden med sin jävla kamera. Hahaha.
Jag är den enda som inte blir mörk under ögonen när jag blir sjuk, jag blir kritvit. skumt.



Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Nej men lilla vän. Du är ju helt.... ja... jättesjuk.

Krya på dig!

2010-11-27 @ 08:48:07
URL: http://ninaruthstrom.se
Postat av: Sara Hell

Är du täppt i näsan? Gör ett ångbad med typ rosmarin om du har eller nån annan krydda... (kanske inte curry :P) pepparmintsolja kanske? Andas in under en handduk, svettigt och gött.

2010-11-27 @ 10:53:20
Postat av: apan

nina: yes I am!!! :((((



sara H: rosmarin?? sounds like a plan!! eller varför inte vitlök? haha. ska undersöka läget. igår svalde jag en hel vitlöksklyfta.

2010-11-27 @ 11:55:26
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/
Postat av: Kirre

åh stackars lilla sjuka lina, så synd det är om dig! jag blir inte heller mörk under ögonen, utan snarare vampyrlik som dig

2010-12-02 @ 18:39:33
URL: http://Raaff.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0