fucki´n awesome!

Igår var jag helt fantastisk. Rolig, snygg, charmig och dansade lite bättre än michael jackson.

Och idag är jag totala motsatsen. Lite skabbig, lortig och jävligt sur.

Var ju i Krillehôla igår på gallej! Var riktigt kul, schysst folk, bra öl och några shottar på det.

  • En kille tog 100 kort på mig eftersom jag tydligen var så lik någon. Fick sitta på knä och suga ihop munnen. hmm.
  • fick lära mig hur man smakar av ett vin på korrekt sätt. Luften skulle in - medans vinet var i munnen. Helt jävla omöjligt ju. Satte i halsen och hostade som en dåre.
  • Nämnde ut migsjälv till kvällens bästa DJ. Bråkade bara litte om musiken.
  • Blev uppbjuden på dans. Dansade i ungefär 10 sekunder, sen var låten slut. Tog i hand och o bockade, vilken gentleman jag är ibland!
  • Nöp 500 killar i röven och sprang därifrån.
  • Satt på krogtoan med en helt random tjej. Tror vi pratade om hennes läppar. skumt.
  • Pratade i fem minuter med en tysk gubbe. Jag kan inte tyska, och han kunde varken engelska eller svenska. "No habla deutche" sa jag. Undrar vad vi pratade om?
  • Blev strandad i Kristinehamn eftersom min jobbkompis "glömde" bort mig. Fick ta taxi hem för 800 spänn. Kul. Får leva på sill resten av månaden.
  • Taxichauffören sa att han satt och tänkte på "min varma rumpa". Idiot.

Helt okej kväll alltså. Förutom strandningen då.

Kommentarer
Postat av: Rävfan

Och jag som tyckte det var dyrt att åka taxi från kronoparken -> skoghall ._.

2010-10-10 @ 23:04:26
Postat av: apan

ja! blä vad dyrt

2010-10-12 @ 09:25:10
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0