"stock in a box."

hej bloggen.

Mår itna vidare idag. Känner mig helt död i kroppen, tung i hövvet och vråltrött, Dock så har jag inte röda ögon idag, vilket är första dagen på en vecka, alltid nåt. I värsta fall lär jag väl förvandlas till Satan själv. Hoppas inte.
Ser på Rachel Ray och hatar migsjälv lite.

Igår åkte jag till Kristin woodhall, testade dom nya skoghallsbussarna, mycket fina. Och så luktade dom ny bil (buss?).
Kristins unge Casper lär ju bli fotomodell när han blir stor, för varje gång man riktade kameran mot ungen så stelnade han till i en perfekt pose. Haha. så söt.
Passade även på att bjuda in migsjälv på halloweenfest. Blir kul!


hej!


casper kladdade på mina strumpbyxor. Nawh.



Kristin o Casper. Skulle även gissa att Casper är det näst mest fotade barnet efter Suri Cruise.

Nu ska jag gå o lägga mig igen. sova bort dagen så jag blir frisk tills imorrn.
kjam

Kommentarer
Postat av: Tiff

aaah sjukt fotad unge =)

2010-10-24 @ 19:36:40
URL: http://tiffany00.soclog.se/p/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0