Bula

Igår var det "raj raj", och jag kom till minnes varför jag hellre skulle stannat hemma. Ok, förfesten var skojj! Men krogen....njah. Fulla människor som skrek och härjade för mycket. Lite dans, och sen gick typ luften ur mig. Självförtroendet försvann totalt och jag blev ledsen och ville bara hem.
Jävla töl.

Men jag får väl stanna hemma i fortsättningen tills självförtroendet hittar hem igen.

När jag vaknade i morse hade jag en bula i pannan. Ungefär lika stor som en armbåge, och jävlar vad ont det gjorde! Vandrade ut i köket likt en mullvad och letade febrilt efter en värktablett. Då gick jag rakt in i en skåpdörr som knockade mig precis på bulan. Ajfan.
Såg även att det låg en trasig tallrik på golvet. Vafan gjorde jag igår när jag kom hem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0