Funfacts; sudden.

Får ibland lite frågor om Sudden. Vem är sudden? VAD är sudden?
Och här kommer lite fakta:

- Sudden är faktiskt en tjej, trots sitt manliga smeknamn. Egentligen heter hon Ida, men första gången jag träffade henne bytte jag snabbt namn eftersom jag aldrig tyckt att hon ser ut som en "Ida".

- Jag o sudden träffades på gymnasiet och har varit oskiljaktiga sedan dess.

- Sudden har varit (är???) en jävel på tennis, hon vann sm eller nåt. litte ballt.

- Sudden hatar katter. Trots det sov hon faktiskt på en katt en gång. Väldigt kul.

- jag o sudden hade ett legendariskt rockband ihop en gång, det hette "t-buss 104 i otakt".

- suddens favoritartist är thåström. Fattar inte varför.




vill ni veta mer om sudden kan ni ju läsa hennes BLOGG!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0