drethjärna

Har ju sovit som en sengångare i helgen, och har drömt skitkonstiga grejer.

dröm1:
Jobbade på ett badhus för bebisar, bebisarna åkte rutchkana ner i en pool som var skitdjup, längst ner på botten fanns det diamanter som barnen skadade sig på. Hela badhuset var asknasigt, och jag märkte att många ungar hade börjat försvinna. Dessvärre var det en jävla ventil med luftsug som några ungar hade åkt in i och blivit nermalda.
Asäckligt, hade skitdåligt samvete när jag vaknade. Jävla dretbadhus.

dröm2:
Skulle till gynekologen. Kom in i rummet och då hade gynekologen börjat klä stolen i svarta sopsäckar. Hon frågar mig om det går bra och jag ba "ehh ja.." då springer mamma in med flaxande armar och gallskriker "NEEEEEEEEEEEEEJ" och börjar slita i sopsäckarna. Helt galen var hon. Sen skulle hon vara med under undersökningen trots att jag vägrade. Jävla mamma. Gynekologen konstaterade att jag var gravid i v.22 och det gick inte o göra nåt åt det.

Undrar vartfan man får allt ifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0