gay unicorn

Hade en skitkonstig dröm inatt.
Jag o Hannill var några slags rymdsuperhjältar som åkte runt och gjorde heroiska grejer - IN SPACE, jag red på en enhörning och hannill red på nån karls axlar.
Varje gång Hannill skulle hoppa upp på karlns axlar så såg det EXAKT ut som I SoR när Legolas slänger sig upp på en pålle i 90 grader. Gick i slowmotion lixom.
Skitbra.

Slutade med att jag o Hannill bestämde oss för att bli ihop med varandra, så resten av drömmen höll vi varandra i händerna när vi fightades med skurkar.

WTF lixom. Vaknade av att jag nös.


"wiieee" säger ho.

Kommentarer
Postat av: Nina

Haha du är så söt och charmig så hela jag bara ler och detta trots att det är FÖRE lunch

2011-04-05 @ 12:02:08
URL: http://Ninaruthstrom.se
Postat av: apan

haha, fniss! ;)

2011-04-05 @ 20:16:23
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/
Postat av: emmy

hahaha! :)

2011-04-06 @ 18:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0