just det ja, offentlig blogg vare...

Ibland glömmer jag fan bort att jag skriver på en OFFENTLIG BLOGG. Alla kan läsa. Och jag är ju inte så jävla taktisk och diskret jämt lixom.

Och då kan det hända att man får såna här kommenterarer;

ang det HÄR inlägget.

Fan vad pinsamt. Och så är jag ju en ältare av rang, har samvete som kan få en katolik att verka ångestfri.

Men alltså, ni måste ta mig och min blogg med en nypa salt. Allt jag skriver är sant, dock så kan jag krydda ibland. Och i fortsättningen ska jag försöka att censurera vissa händelser lite bättre.

Alla sympatier till dreadskillensflickvän som faktiskt INTE blev sur. Om jag vore i samma situation hade jag blivit skitförbannad. Nån jävla brud som tallar på min karls hår lixom. Skulle eventuellt börjat skrika och flaxa med armarna och begått mindre rånmord. Men det är jag det.

Kommentarer
Postat av: Anna Kaagaard Kristensen

Haha! Pinsamt! Men, shit happens, då vet du att du inte gjorde dig ovän med någon i alla fall :)

2011-04-09 @ 14:04:22
URL: http://annakaagaardkristensen.blogg.se/
Postat av: Raaff@soclog

tackarrrrr :)

2011-04-09 @ 17:20:43
URL: http://Raaff.soclog.se
Postat av: Anonym

men sluta för helvete att skriva vartannat random ord i fetstil, man får ju aids när man läser

2011-04-09 @ 21:48:03
Postat av: apan

men sluta läs då din nödbög!!!

2011-04-10 @ 11:00:41
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/
Postat av: dreadskillensflickvän

ja letade inte ens efter bloggen, så såg jag bara att du hade kommenterat på Kristins blogg ;-)



Men skit i det, fan han har dreads, ganska vanligt men vissa vill väl klämma på de ändå för o känna! Jag litar på min pojkvän, så att :)

2011-04-10 @ 12:17:48
Postat av: apan

Va snäll Nickepicke!!!!

2011-04-10 @ 20:53:09
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/
Postat av: emmy

haha! jag gillar ordet nödbög mycket! :D (sen så gillar jag dig oxå)

2011-04-12 @ 19:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0