Men skåjja!

Händer rätt ofta att jag skojjar med folk som inte alls fattar. Tror jag är för ironisk ibland, eller så glömmer jag helt enkelt bort att berätta att jag skojjar och jag uppfattas bara som lätt störd.
Idag skojjade jag med en kund. Tyckte han kunde bleka ögonbrynen istället för att färga håret mörkt. Hoppas han inte tog mig på allvar och faktiskt bleker dom. Kommer se skumt ut.

Skojjade lite mer er ang. föregående vlogg. Tyckte det var SKITKUL att hela datorn fick spel och hackade järnet, varav jag lyckades fånga allt på film. Och då skulle ni tänka "åh nej vad seg min dator är". HAHA. APRIL APRIL!!!l (det är ju faktiskt fortfarande april)

FNISS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0