godmorgon. :(((

Vaknade långt innan klockan ringde idag. Hade sovit som ett spädbarn. Och gött! Kände mig utvilad och nöjd. Låg och göttade i kudden innan jag kände att jag tillochmed skulle kunna gå upp lite tidigare än klockan ringde. Kollade klockan på mobilen och ba, What? fem över nio? Waaaaaait.... Börjar jag inte nio? Äre ett skämt eller?

Vafan. Brukar vara rätt dålig på att försova mig. Har missat bussen ett par gånger, men dom gånger jag har "försovit" mig har det oftast handlat om typ fem minuter. Och så är det ju det där med pendlingen, måste ju anpassa mig efter bussarna lixom.

röva.


förresten, är det här en socialt accepterad look för en 26-åring? Böller i hövvet lixom?

Kommentarer
Postat av: elli

Det hela handlar om vilka du omger dig med när det gäller hår, skulle jag vilja säga.

http://images.huffingtonpost.com/2009-09-29-CharlieLeMindu21.jpg

2011-08-11 @ 12:07:04
URL: http://www.elli.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0