gaffel

Tjaba.
Jag vet, är ett lame-ass. Är stressad och har massa dret o göra, vilket jag glömmer bort hela tiden. Glömmer fan allt, och så skriver jag in det i kalendern, sen glömmer jag att titta, och vips så är det en ny vecka och så byter jag blad och sen så äre BORTA.

Idag har jag sytt litte, och rakpermanentat luggen. Är svinbra med rakperm om man har en hysterisk lugg.
1. den blir rak.
2. virveln löjlar sig inte så mycket.
3. den blir rak.


Sen så var jag på VC imorse o plåstrade röven, var ett tag sen jag var där nu, var ju sjuk förra veckan. Och gissa vad dom jävlarna sa? DET BÖRJAR SPRICKA UPP. Såret alltså. röven är intakt. YEY. Har bara gått på VC i nio fuckin månader nu, och skiten börjar äntligen o läka, och sen ba "flaff". fast inte mycket alltså, men lite. Ska dit o kolla läget på fredag igen. 


(P.S, har fått en raklettgrill. Nu jävlar ska jag rakletta skiten ur allt.)

Kommentarer
Postat av: Kristin

en sån grill vill jag ha! krya på röven

2011-09-05 @ 11:39:29
URL: http://raaff.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0