Grav-Ida

Min käre vän Sudden (alias Ida) är ju på tjocken. Hon är i vecka 35 nu och börjar få sig en rätt ståtlig kula. (fett avundsjuk, vill oxå gå runt och vara tjock och ha annat o skylla på än att "öl byggde denna kropp").
Sist vi sågs försökte jag med min icke-fototekniska sida ta lite konstnärliga svartvita bilder på den blivande modern.



På dom första tre bilderna försökte hon hårt med både moderligheten och "ojrå va ärrehärrå?"
Dom sista bilderna var det lite fräckare pozer som ni ser. Synd att sudden fan inte kan hålla reda på händerna utan spretar vilt åt alla håll.

Kommentarer
Postat av: Kaka

Hahaha! Alltså, jag ser ju rätt smal ut, var är kalaskulan? ^^ Speciellt på mittenbilden längst ner.

2011-08-17 @ 08:47:10
URL: http://simkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0